Darmowa dostawa
T: +48 606 279 243
Język:  PL
Darmowa dostawa
Co szukasz? Wpisz hasło...
 
HOME
Kajaki
Deski SUP
Podwodne skutery
Sporty wodne
Kamizelki ratunkowe
Sprzęt nautyczny
Wodoodporne torby i plecaki
Pompki i akcesoria
Kemping
LANGUAGE: PL
Do kasyDo kasy
Zaloguj sięZaloguj się
Moja lista życzeńMoja lista życzeń

Regulamin

Regulamin

Terms and conditions of the Wiadomka.pl online store have been compiled in accordance with the Consumer Protection Act (ZVPot), The Personal Data Protection Act (ZVPot), and the Electronic Communications Act (ZEKom-1).

The online store www.wiadomka.pl is managed by the company Greva d.o.o.

Company info:

Full name: GREVA, posredništvo pri prodaji in ostale storitve d.o.o.
Short name: Greva d.o.o.

Address: Brodišče 4, 1236 Trzin, Slovenia
Transaction account: SI56 6100 0002 2688 356 (Delavska hranilnica d.d.)
Registration number: 6381243000
Tax number: SI 69316830
Paypal address: payments@feelfree.si
E-mail: info@wiadomka.pl
Phone:
+48 606 279 243

The company was entered in the Business Register of Slovenia on the 1st of May 2013.

The customer is bound by the general conditions that are valid at the time of purchase (placing an online order). When placing an order, the user is reminded of the general terms and conditions of business and confirm his/her acquaintance with them by placing an order.

GWARANCJA

Produkty objęte są gwarancją, jeśli tak zaznaczono w karcie gwarancyjnej lub na fakturze. Brak informacji o gwarancji oznacza, że produkt nie podlega gwarancji. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania aktualnych informacji.

USZKODZENIE

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane nieprawidłowym lub niedbałym użytkowaniem.

OCHRONA PRYWATNOŚCI

Sprzedawca zobowiązuje się do pełnej ochrony wszystkich danych osobowych przekazanych nam przez użytkownika. Dostawca będzie wykorzystywał dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia (wysyłanie materiałów informacyjnych, ofert, faktur) i innej niezbędnej komunikacji.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

Sprzedawca dostarcza zdjęcia przedmiotów w sprzedaży, ale wszystkie zdjęcia należy traktować jako symboliczne.

REKLAMACJE I SPORY

Wszelkie reklamacje lub spory będą rozstrzygane zgodnie z ustaleniami obu stron. Jeśli nie uda się osiągnąć porozumienia, spór zostanie rozstrzygnięty w sądzie w Lublanie.

WYSYŁKA I CZASY DOSTAWY

Wszystkie zamówienia, które przychodzą w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku) do godziny 12.00, są zwykle realizowane tego samego dnia lub najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. Ostateczny czas dostawy zależy od kuriera i wybranego miejsca docelowego paczki.
Klient pokrywa wszelkie obowiązujące koszty dostawy w tym samym czasie, gdy płaci za zamówione produkty w sklepie internetowym wiadomka.pl
Otrzymasz oryginał faktury razem z zakupionymi przedmiotami lub zostanie on przesłany na podany adres e-mail.
Koszt opakowania pokrywa sprzedawca.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia opakowania lub opóźnienia w dostawie spowodowane przez dostawcę usług pocztowych. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego sprawdzenia otrzymanego towaru, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń niezwłocznie skontaktować się z dostawcą usług pocztowych, gdzie dokonuje się protokołu uszkodzenia przesyłki.
Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu dostawy z powodu błędów technicznych i innych błędów w procedurze. W takim przypadku poinformujemy klienta w odpowiedni sposób. W przypadku, gdy nie otrzymałeś od nas powiadomienia o zakupie i minęło więcej niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, napisz do nas lub zadzwoń.
Nasze paczki są dostarczane do Ciebie przez GLS lub pocztę międzynarodową. Większość artykułów jest wysyłana tego samego dnia lub następnego dnia po złożeniu zamówienia (jeśli są dostępne lokalnie).
Jeśli nie będziesz pod wskazanym adresem dostawy, możesz odebrać paczkę później lub umówić się na późniejszą dostawę z firmą kurierską.

WYSYŁKA

Wysyłka do krajów UE jest bezpłatna w przypadku zwykłych przedmiotów. W przypadku przecenionych produktów opłata może zostać dodana do koszyka zgodnie z cennikiem GLS.
UWAGA: Limit rozmiaru paczki dla bezpłatnej wysyłki wynosi do 2 metrów.
Cena wysyłki poza UE jest naliczana zgodnie z cennikiem GLS. Koszty wysyłki są wyświetlane w kasie, w potwierdzeniu zamówienia e-mail oraz na fakturze. Przesyłka jest wysyłana do firmy spedycyjnej GLS w godzinach popołudniowych tego samego lub następnego dnia, jeśli towar jest na stanie. Jeśli nie będziesz dostępny pod Twoim adresem, możesz podczas składania zamówienia podać inny adres dostawy. Zależy nam na tym, aby w momencie przybycia paczki była osoba, która ją odebrała. Jeśli nie będzie Cię pod adresem w momencie doręczenia, otrzymasz informację, gdzie odebrać paczkę lub możesz umówić się z kurierem na kolejną dostawę.
Dostawa kajaków Feelfree sit on top / sit in i Feelfree jest bezpłatna dla następujących krajów: Słowenia, Austria, Niemcy, Węgry i Chorwacja (z wyjątkiem wysp). W przypadku wysyłki na chorwackie wyspy klient płaci koszt promu zgodnie z cennikiem Jadrolinija (lub)

ZWROTY I REKLAMACJE

Kupujący ma prawo w ciągu 15 dni poinformować firmę, że odstąpi od umowy bez podania przyczyny. W takim przypadku kupujący wysyła przedmiot w oryginalnym opakowaniu na własny koszt na adres firmy.
Jeśli klient zdecyduje się na zwrot towaru z jakiegokolwiek powodu (czas dostawy, zła dostawa, cena itp.), Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej, o ile nie zdecyduje się na to firma Greva d.o.o.

ZWROT W CIĄGU 14 DNI (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient (tylko osoba fizyczna, a nie osoba prawna) ma prawo w terminie 14 dni od otrzymania towaru poinformować firmę o chęci odstąpienia od umowy. Nie są zobowiązani do podania powodu takiego postępowania. Okres liczony jest od jednego dnia po przejęciu towarów. Jedyne koszty, jakie klient musi ponieść w takim przypadku to koszt zwrotu towaru. Klient może wybrać dowolną firmę przewozową, ale zaleca się wybranie usługi, która oferuje śledzenie przesyłek. Koszty przesyłki uzależnione są od wielkości paczki, wagi paczki oraz cennika wybranej przez klientów firmy przewozowej. Towar należy zwrócić sprzedającemu najpóźniej w ciągu 30 dni od zawiadomienia sprzedawcy o odstąpieniu od umowy.
Klient nie może odstąpić od umowy i zwrócić rzeczy, jeżeli towar został wyprodukowany według wskazówek i osobistych potrzeb klienta. Odstąpienie od umowy nie jest również możliwe, gdy zakupiony produkt z natury nie nadaje się do zwrotu.
Towar należy zwrócić w stanie nieuszkodzonym i w niezmienionej ilości.
Klientowi nie wolno swobodnie korzystać z produktów przed ich zwrotem. Klient ma prawo sprawdzić produkty i przetestować je w zakresie, który jest absolutnie niezbędny do uzyskania dostępu do stanu produktu. Każde inne użycie uważa się za używanie produktów, które powoduje utratę przez klienta prawa do odstąpienia od umowy.
Zwrot należności za towar następuje jak najszybciej po otrzymaniu zwróconego towaru. Płatność zostanie zwrócona bezpośrednio w systemie PayPal, jeśli produkty zostały opłacone przez PayPal, oraz bezpośrednio na Twoje konto bankowe, jeśli płatność została dokonana z tego miejsca. Żaden inny rodzaj zwrotu pieniędzy nie jest możliwy.
Zwrot towaru otrzymanego w terminie do odstąpienia od umowy liczy się jako oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Prawo do zwrotu produktów w przypadku odstąpienia od umowy, gwarancji, wad lub nieprawidłowych usług opisano szczegółowo w ZVPot i obowiązujących dyrektywach UE

INSTRUKCJA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Kupując online, klient nie ma możliwości sprawdzenia fizycznego produktu przed zakupem. Dlatego klient może odstąpić od umowy, jeśli produkt nadaje się do zwrotu. Oto krótka lista kilku rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy zakupie na odległość:

  • Zachowaj ostrożność podczas otwierania opakowania. Zachowaj go w oryginalnym stanie, dopóki nie będziesz w pełni przekonany, że produkt jest odpowiedni.
  • Kupując elementy do noszenia, takie jak odzież, buty, kamizelki ratunkowe itp., Najpierw przymierz je na ubraniu, a nie na gołej skórze.
  • Podczas przenoszenia produktu można go uszkodzić.
  • Widoczne ślady użytkowania (kurz, włosy, rysy, plamy, brud) nie uprawniają do odstąpienia od umowy.

Rezygnacja z dokonanego zakupu ma na celu umożliwienie Ci otwarcia produktu, sprawdzenia go, czy odpowiada Twoim potrzebom i abyś mógł wycofać się z zakupu, jeśli Twoje oczekiwania były inne. Rezygnacja nie dotyczy przypadków, w których produkt nie działa po otrzymaniu. W takim przypadku możesz ubiegać się o reklamację w ramach gwarancji.

ZWROT TOWARU DLA OSÓB PRAWNYCH

Jeśli chcesz, aby faktura została wystawiona na Twoją firmę, akceptujesz warunki, które mają zastosowanie do firm. Główną różnicą jest możliwość odstąpienia od umowy: umożliwiamy firmom i innym osobom prawnym zwrot paczek z produktami w przypadku roszczenia gwarancyjnego. Wyżej wymienionym organizacjom, w przeciwieństwie do osób fizycznych, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty przybycia towaru bez podania przyczyny swojej decyzji.

OFERTA PRODUKTÓW

Ze względu na specyfikę biznesu internetowego oferta jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe produkty i nowe ceny online. Cena online to cena zakupu online z płatnością za pomocą dowolnej opcji płatności, którą oferujemy w naszym sklepie internetowym.
Sprzedawca oferuje następujące sposoby płatności:
• przelewem na konto
• Płatność za pośrednictwem konta PayPal
• Płatność kartą kredytową

ZAKUPY INTERNETOWE

Zastrzegamy sobie prawo do błędów w tekście, opisach, cenach i innych treściach na stronie.
Płatność jest akceptowana tylko jako opłata jednorazowa. Dopóki produkty nie zostaną w pełni opłacone, należą do sprzedawcy.
Produkty mogą kupować tylko osoby powyżej 18 roku życia. Osoby niepełnoletnie nie mogą dokonywać zakupów, ale ich rodzic lub opiekun może kupić dla nich produkt.
Produkty na stronie internetowej są zwykle dostępne lokalnie, chyba że dana pozycja jest wyraźnie określona jako niedostępna lub w magazynie u producenta. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zamówionego towaru nie ma w magazynie, nie ma na nie wystarczającego zapotrzebowania lub w przypadku wystąpienia błędu w naszych ewidencjach towarowych. Możemy również wycofać się w całości lub częściowo w przypadku błędu cenowego lub jeśli informacje dotyczące realizacji zamówienia nie zostały dostarczone przez klienta w całości i / lub poprawnie.
Wszystkie zdjęcia produktów należy traktować jako symboliczne i nie muszą one odzwierciedlać dokładnego stanu produktu.
Jeżeli klient nie przyjmie przesyłki, zostanie ona zwrócona nadawcy. Przewoźnik postara się dostarczyć produkty i poinformuje klienta o przesyłce. W przypadku zwrotu paczki i konieczności jej ponownego wysłania klient jest odpowiedzialny za pokrycie pełnej ceny ponownej wysyłki.

NOTA PRAWNA

Wszystkie zdjęcia ze znakiem wodnym (c) OUTDOOR STATION są własnością firmy Greva d.o.o. (LTD) i są prawnie chronione.
Wykorzystanie fotografii wymaga pisemnej zgody właściciela Greva d.o.o. .
Copyright (c) Greva d.o.o. 2019. Jakiekolwiek powielanie lub nielegalne rozpowszechnianie treści w jakiejkolwiek formie będzie skutkowało podjęciem natychmiastowych działań prawnych przeciwko osobie, której to się będzie tyczyć.

PROTOKÓŁ ZAKUPU

Podczas rejestracji odwiedzający stronę wybiera swoje dane logowania. Osoba odwiedzająca musi wybrać działający adres e-mail, pod którym jest dostępny. Wraz z rejestracją odwiedzający staje się użytkownikiem naszej strony internetowej i może mieć zapisane informacje przydatne do następnego zakupu.
Klient następnie wybiera żądane przez siebie produkty i dodaje je do koszyka. Ilość produktów można zmieniać w koszyku. Możesz także zmienić wybrane pozycje lub usunąć produkty. Po podjęciu decyzji klient może dokonać płatności i wybrać adres dostawy oraz metodę płatności.
Po potwierdzeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Gdy produkty są wysyłane, klient jest o tym informowany i wysyłany jest numer śledzenia przesyłki, jeśli dotyczy. Klient otrzymuje fakturę razem z zakupionymi produktami lub pocztą elektroniczną.
Klient może dokonać zakupu bez rejestracji, ale nadal będzie musiał podać imię i nazwisko, adres płatności i adres dostawy, adres e-mail i numer telefonu. E-mail służy do potwierdzenia zamówienia, wysłania faktury, przesłania informacji od przewoźnika lub bezpośrednio od sprzedawcy o przesyłce, w tym aktualizacji statusu i informacji o śledzeniu. Może również służyć do komunikacji z klientem w sprawie zamówienia, gdy jest to potrzebne. Numer telefonu jest czasem używany przez przewoźnika do zorganizowania dostawy lub jest używany przez nas do komunikacji z klientem w sprawie zamówienia, gdy jest to potrzebne. Informacje o kliencie są przekazywane do firmy przewozowej dostarczającej produkty, zgodnie z potrzebami realizacji zamówienia.
Zdajemy sobie sprawę, że dbasz o swoją prywatność, dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby chronić dane osobowe naszych klientów. Nie będziemy przekazywać Twoich informacji, jeśli nie są one potrzebne ze względu na nasze usługi. Nie odpowiadamy za dokładność informacji podanych przez klienta.
Oprócz informacji podawanych bezpośrednio, adresy IP są również gromadzone w celu zapewnienia bezpieczeństwa. Korzystamy również z niektórych aplikacji analitycznych innych firm i aplikacji do czatu, które pomagają nam ulepszać witrynę w czasie (np. Tawk.to, Google Analytics). Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie używanych przez naszą witrynę internetową, a także pełną ich listę, odwiedź naszą stronę Pliki cookie.

 

Darmowa dostawa w UE
Darmowa dostawa w UE
Bezpieczne zakupy
Bezpieczne zakupy
Szeroka gama produktów
Szeroka gama produktów
Satysfakcja konsumenta
Satysfakcja konsumenta
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA!
Dowiedz się jako pierwszy o naszych ofertach.
SUBSKRYBUJ

Zapisując się do e-wiadomości, zgadzam się z REGULAMIN

Strona internetowa Wiadomka to stacja z jednym przystankiem,
na której możesz przygotować się na swoją przygodę