Darmowa dostawa
T: +48 882 128 745
Język:  PL
Darmowa dostawa
Co szukasz? Wpisz hasło...
 
HOME
Kajaki
Deski SUP
Podwodne skutery
Sporty wodne
Kamizelki ratunkowe
Sprzęt nautyczny
Wodoodporne torby i plecaki
Kemping
LANGUAGE: PL
Do kasyDo kasy
Zaloguj sięZaloguj się
Moja lista życzeńMoja lista życzeń

Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Wiadomka.pl został opracowany zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów (ZVPot), Ustawą o ochronie danych osobowych (ZVPot) oraz Ustawą o komunikacji elektronicznej (ZEKom-1).

Sklep internetowy www.wiadomka.pl prowadzony jest przez firmę Greva d.o.o.

Informacje o firmie:

Pełna nazwa: GREVA, posredništvo pri prodaji in ostale storitve d.o.o.
Skrót: Greva d.o.o.

Adres: Brodišče 4, 1236 Trzin, Slovenia
Konto transakcyjne: SI56 6100 0002 2688 356 (Delavska hranilnica d.d.)
Numer rejestracyjny: 6381243000
Numer Tax: SI 69316830
Paypal adres: payments@feelfree.si
E-mail: info@wiadomka.pl
Phone:
+48 606 279 243

Firma została wpisana do rejestru przedsiębiorców Słowenii 1 maja 2013 roku.

 

Klient jest związany ogólnymi warunkami obowiązującymi w momencie zakupu (złożenie zamówienia online). Składając zamówienie, użytkownikowi przypomina się o ogólnych warunkach handlowych, a następnie klient potwierdza zapoznanie zię z nimi poprzez złożenie zamówienia.

Sklep internetowy www.wiadomka.pl prowadzony jest przez firmę Greva d.o.o.

 

GWARANCJA

Produkty objęte są gwarancją, jeśli tak zaznaczono w karcie gwarancyjnej lub na fakturze. Brak informacji o gwarancji oznacza, że produkt nie podlega gwarancji. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania aktualnych informacji.

USZKODZENIE

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane nieprawidłowym lub niedbałym użytkowaniem.

OCHRONA PRYWATNOŚCI

Sprzedawca zobowiązuje się do pełnej ochrony wszystkich danych osobowych przekazanych nam przez użytkownika. Dostawca będzie wykorzystywał dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia (wysyłanie materiałów informacyjnych, ofert, faktur) i innej niezbędnej komunikacji.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

Sprzedawca dostarcza zdjęcia przedmiotów w sprzedaży, ale wszystkie zdjęcia należy traktować jako symboliczne.

 SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

Wszystkie zamówienia, które przychodzą w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku) do godziny 12.00, są zwykle realizowane tego samego dnia lub najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. Ostateczny czas dostawy zależy od kuriera i wybranego miejsca docelowego paczki.
Klient pokrywa wszelkie obowiązujące koszty dostawy w tym samym czasie, gdy płaci za zamówione produkty w sklepie internetowym wiadomka.pl
Klient otrzymuje oryginał faktury razem z zakupionymi przedmiotami lub zostanie on przesłany na podany adres e-mail.
Koszt opakowania pokrywa sprzedawca.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia opakowania lub opóźnienia w dostawie spowodowane przez dostawcę usług pocztowych. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego sprawdzenia otrzymanego towaru, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń niezwłocznie skontaktować się z dostawcą usług pocztowych, gdzie dokonuje się protokołu uszkodzenia przesyłki.
Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu dostawy z powodu błędów technicznych i innych błędów w procedurze. W takim przypadku poinformujemy klienta w odpowiedni sposób. W przypadku, gdy Klient nie otrzymał od nas powiadomienia o zakupie i minęło więcej niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt w formie e-mail lub telefoniczny.
Nasze paczki są dostarczane do Ciebie przez GLS lub pocztę międzynarodową. Większość artykułów jest wysyłana tego samego dnia lub następnego dnia po złożeniu zamówienia (jeśli są dostępne lokalnie).
Jeśli nie będziesz pod wskazanym adresem dostawy, możesz odebrać paczkę później lub umówić się na późniejszą dostawę z firmą kurierską.

KOSZT DOSTAWY PRODUKTU

Wysyłka do krajów UE jest bezpłatna w przypadku zwykłych przedmiotów. W przypadku przecenionych produktów opłata może zostać dodana do koszyka zgodnie z cennikiem GLS.
UWAGA: Limit rozmiaru paczki dla bezpłatnej wysyłki wynosi do 2 metrów.
Cena wysyłki poza UE jest naliczana zgodnie z cennikiem GLS. Koszty wysyłki są wyświetlane w kasie, w potwierdzeniu zamówienia e-mail oraz na fakturze. Przesyłka jest wysyłana do firmy spedycyjnej GLS w godzinach popołudniowych tego samego lub następnego dnia, jeśli towar jest na stanie. Jeśli Klient nie będzie dostępny pod podanym adresem, możesz podczas składania zamówienia podać inny adres dostawy. Zależy nam na tym, aby w momencie przybycia paczki była osoba, która ją odbierze. Jeśli Klient nie będzie dostępny pod adresem w momencie doręczenia, otrzyma informację, gdzie odebrać paczkę lub istnieje możliwość umówienia się z kurierem na kolejną dostawę.
Dostawa kajaków Feelfree sit on top / sit in i Feelfree jest bezpłatna dla następujących krajów: Słowenia, Austria, Niemcy, Węgry i Chorwacja (z wyjątkiem wysp). W przypadku wysyłki na chorwackie wyspy klient płaci koszt promu zgodnie z cennikiem Jadrolinija (lub)

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY oraz  NSTRUKCJA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. W przypadku umów zawieranych na odległość Konsument (dotyczy wyłącznie osób fizycznych, które nabywają towary w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową):

  • ma prawo w terminie 14 dni od otrzymania towaru poinformować firmę o odstąpieniu od umowy zakupu, bez podania jakichkolwiek powódów swojej decyzji. Termin ten obowiązuje od kolejnego dnia po dacie otrzymania towaru. Jedynym kosztem, jaki ponosi Konsument w związku z odstąpieniem, jest koszt zwrotu towaru.
  • Towar musi zostać zwrócony sprzedawcy nie później niż 30 dni od momentu przedłożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zakupu).

2. Powyższe nie dotyczy umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

3. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta do Sprzedawcy oświadczenia przed upływem terminu wyznaczonego na odstąpienie od Umowy Sprzedaży. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w terminie wyznaczonym na odstąpienie od umowy.  Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która:

a. obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części, albo
b. polega na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;

4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone np::

     z wykorzystaniem formularza odstąpienia, który znajduje się tutaj

     w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  info@wiadomka.pl

5. Otrzymany towar musi zostać zwrócony przez kupującego w stanie nieuszkodzonym i w tej samej ilości, chyba że towar został zniszczony, uszkodzony, zagubiony lub jego ilość zmniejszyła się bez winy konsumenta.

6. Kupujący nie może swobodnie korzystać z towaru do czasu odstąpienia od umowy, aczkolwiek ze względu na charakter zakupu, który odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego (umowa na odległość) ma możliwość ponownego rozważenia zakupu. Klient może obejrzeć produkt i wykonać test towaru, który jest ściśle niezbędny do ustalenia stanu faktycznego produktu. 

7. Oto krótka lista kilku rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy zakupie na odległość:

·       Zachowaj ostrożność podczas otwierania opakowania. Zachowaj go w oryginalnym stanie, dopóki nie będziesz w pełni przekonany, że produkt jest odpowiedni.

·       Kupując elementy do noszenia, takie jak odzież, buty, kamizelki ratunkowe itp., Najpierw przymierz je na ubraniu, a nie na gołej skórze.

·       Podczas przenoszenia produktu można go uszkodzić.

·       Widoczne ślady użytkowania (kurz, włosy, rysy, plamy, brud) nie uprawniają do odstąpienia od umowy. 

8. Jeżeli umowa jest dokonywana przez osobę prawną lub fizyczną wykonującą działalność zarobkową, bez względu na jej formę prawną lub przynależność własnościową, powyższe zasady  nie dotyczą. W takich przypadkach opcje zwrotu będą rozpatrywane indywidualnie.

9. Rezygnacja z dokonanego zakupu ma na celu umożliwienie Konsumentowi otwarcie produktu, sprawdzenia go, czy odpowiada jego  potrzebom i aby istniała możliwość wycofania się z zakupu, jeśli  oczekiwania Konsumenta były inne. Rezygnacja nie dotyczy przypadków, w których produkt nie działa po otrzymaniu. W takim przypadku można ubiegać się o reklamację w ramach gwarancji.

10.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
11Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności.  W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu uiszczonych przez Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument.  Sprzedawca  może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

12.  W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na produkcie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia produktu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).

13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach wskazanych w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (4) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

ZWROT TOWARU, GWARANCJA, WADA FIZYCZNA

REKLAMACJA

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny.

2. Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do produktu.

 3. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

4. Zakupione u nas produkty posiadają gwarancję oferowaną przez producenta zgodnie z warunkami zapisanymi w karcie gwarancyjnej. Aby skorzystać z gwarancji należy odesłać produkt do serwisu, który zobowiązany jest do naprawy produktu w ciągu 45 dni od otrzymania towaru. Jeżeli produkt nie będzie mógł zostać naprawiony w ustawowym terminie, klient otrzyma nowy, wolny od wad produkt.

5. 45-dniowy termin obowiązuje od momentu odbioru towaru przez serwis lub sprzedawcę.

6. Jeżeli producent nie dokona naprawy lub wymiany towaru na nowy w ciągu 45 dni od otrzymania towaru, konsument może odstąpić od umowy lub zażądać obniżenia ceny zakupu.

7. Gwarancja może być dochodzona przez kupującego z kartą gwarancyjną i fakturą zakupu.

8. Dostawa towaru objętego gwarancją odbywa się zgodnie z warunkami określonymi przez producenta w karcie gwarancyjnej, kupujący nie ponosi żadnych kosztów.

STWIERDZENIE WADY FIZYCZNEJ PRODUKTU

1. Reklamację konsumenta można złożyć na każdy zakupiony produkt objęty gwarancją lub bez gwarancji. Konsument może reklamować towar z powodu wady fizycznej do sprzedawcy w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia wady lub w ciągu 2 lat od przejęcia towaru przez kupującego. Sprzedający odpowiada wyłącznie za szkodę rzeczywistą i która jest ograniczona do wartości zamówienia.

2. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym towar posiada wadę fizyczną, jeśli:

·       nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

·       nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

·       nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

·       została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

3. Klient może według swojego wyboru żądać:

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
b. żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;

c. zwrotu wpłaconej kwoty proporcjonalnie do wady

d. zwrotu  wpłaconej kwoty.

W JAKI SPOSÓB ZGŁOSIĆ WADĘ FIZYCZNĄ PRODUKTU

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę fizyczną prosimy o kontakt na: info@wiadomka.pl

Formularz reklamacyjny  można znaleźć tutaj. 

Konsument musi powiadomić sprzedawcę o wszelkich istotnych wadach produktu wraz ze szczegółowym opisem w ustawowym terminie. Klient umożliwia również sprzedającemu oględziny przedmiotu. Jeżeli wada nie jest kwestionowana, Sprzedawca musi odnieść się do roszczenia Konsumenta najpóźniej w ciągu 8 dni. W przypadku zakwestionowania wady Sprzedawca musi udzielić Klientowi pisemnej odpowiedzi w ciągu 8 dni.

JAK ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT

Jeśli chcesz zwrócić przesyłkę na nasz koszt, skontaktuj się z nami pod numerem telefonicznym  070 406 666 lub pisemnie na adres e-mail info@wiadomka.pl

Zgodnie z umową odbierzemy towar wysyłając kuriera do klienta w celu odebrania przesyłki.  Nie jest możliwy inny sposób spedycji lub wysyłki na koszt sprzedającego.

ZWROT ŚRODKÓW

Zwroty środków nastąpią tak szybko, jak to możliwe i nie później niż 14 dni po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta podczas zamówienia towaru. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionego towaru.
Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych Klientów, nie później niż 14 dni od daty otrzymania odstąpienia.

ZWROT TOWARU DLA PODMIOTÓW PRAWNYCH

Jeśli chcesz, aby faktura została wystawiona na Twoją firmę, akceptujesz warunki, które mają zastosowanie do firm. Główną różnicą jest możliwość odstąpienia od umowy: umożliwiamy firmom i innym osobom prawnym zwrot paczek z produktami w przypadku roszczenia gwarancyjnego. Wyżej wymienionym organizacjom, w przeciwieństwie do osób fizycznych, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty przybycia towaru bez podania przyczyny swojej decyzji.

 

POZASĄDOWE  SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR OFERTA PRODUKTÓW

1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.

2. Zgodnie z przepisami prawa Sprzedawca nie uznaje żadnego podmiotu świadczącego pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich za właściwego do rozwiązywania sporów konsumenckich, które mogą być wytoczone przez Klienta zgodnie z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich.

3. Sprzedawca, który jako dostawca towarów i usług umożliwia handel internetowy na terytorium Republiki Słowenii, zamieszcza na swojej stronie internetowej link elektroniczny do platformy internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich (SRPS). Platforma jest dostępna dla klientów online pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfmevent=main.home.show&lng=EN Niniejsze rozporządzenie wynika z Ugody pozasądowej z Ustawa o sporach konsumenckich, Rozporządzenie (UE) nr. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 524/2013 w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2016/2004 i Dyrektywa 2009/22/WE.

4. Klient ma następujące możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów:

 

a. Zainicjować procedurę reklamacyjną ze Sprzedawcą. Reklamację należy przesłać na adres:

b. Klient może złożyć wniosek za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR jest również źródłem informacji o formach pozasądowego rozwiązywania sporów.

 

5. Klient może dowiedzieć się więcej o przysługujących mu prawach i skorzystać z nich pod adresem:

a. Europejskie Centrum Konsumenckie: https://www.epc.si/pages/si/domov.php

b. Słoweńskie Stowarzyszenie Konsumentów: https://www.zps.si/

C. Inspektorat Rynku RS: https://www.gov.si/drzavni-organi/organi-v-sestavi/trzni-inspektorat/

OFERTA PRODUKTÓW

Ze względu na specyfikę biznesu internetowego oferta jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe produkty i nowe ceny online. Cena online to cena zakupu online z płatnością za pomocą dowolnej opcji płatności, którą oferujemy w naszym sklepie internetowym.
Sprzedawca oferuje następujące sposoby płatności:
• przelewem na konto
• Płatność za pośrednictwem konta PayPal
• Płatność kartą kredytową

ZAKUPY INTERNETOWE

Zastrzegamy sobie prawo do błędów w tekście, opisach, cenach i innych treściach na stronie.
Płatność jest akceptowana tylko jako opłata jednorazowa. Dopóki produkty nie zostaną w pełni opłacone, należą do sprzedawcy.
Produkty mogą kupować tylko osoby powyżej 18 roku życia. Osoby niepełnoletnie nie mogą dokonywać zakupów, ale ich rodzic lub opiekun może kupić dla nich produkt.
Produkty na stronie internetowej są zwykle dostępne lokalnie, chyba że dana pozycja jest wyraźnie określona jako niedostępna lub w magazynie u producenta. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zamówionego towaru nie ma w magazynie, nie ma na nie wystarczającego zapotrzebowania lub w przypadku wystąpienia błędu w naszych ewidencjach towarowych. Możemy również wycofać się w całości lub częściowo w przypadku błędu cenowego lub jeśli informacje dotyczące realizacji zamówienia nie zostały dostarczone przez klienta w całości i / lub poprawnie.
Wszystkie zdjęcia produktów należy traktować jako symboliczne i nie muszą one odzwierciedlać dokładnego stanu produktu.
Jeżeli klient nie przyjmie przesyłki, zostanie ona zwrócona nadawcy. Przewoźnik postara się dostarczyć produkty i poinformuje klienta o przesyłce. W przypadku zwrotu paczki i konieczności jej ponownego wysłania klient jest odpowiedzialny za pokrycie pełnej ceny ponownej wysyłki.

NOTA PRAWNA

Wszystkie zdjęcia ze znakiem wodnym (c) OUTDOOR STATION są własnością firmy Greva d.o.o. (LTD) i są prawnie chronione.
Wykorzystanie fotografii wymaga pisemnej zgody właściciela Greva d.o.o. .
Copyright (c) Greva d.o.o. 2019. Jakiekolwiek powielanie lub nielegalne rozpowszechnianie treści w jakiejkolwiek formie będzie skutkowało podjęciem natychmiastowych działań prawnych przeciwko osobie, której to się będzie tyczyć.

PROTOKÓŁ ZAKUPU

Podczas rejestracji odwiedzający stronę wybiera swoje dane logowania. Osoba odwiedzająca musi wybrać działający adres e-mail, pod którym jest dostępny. Wraz z rejestracją odwiedzający staje się użytkownikiem naszej strony internetowej i może mieć zapisane informacje przydatne do następnego zakupu.
Klient następnie wybiera żądane przez siebie produkty i dodaje je do koszyka. Ilość produktów można zmieniać w koszyku. Możesz także zmienić wybrane pozycje lub usunąć produkty. Po podjęciu decyzji klient może dokonać płatności i wybrać adres dostawy oraz metodę płatności.


Po potwierdzeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Gdy produkty są wysyłane, klient jest o tym informowany i wysyłany jest numer śledzenia przesyłki, jeśli dotyczy. Klient otrzymuje fakturę razem z zakupionymi produktami lub pocztą elektroniczną.


Klient może dokonać zakupu bez rejestracji, ale nadal będzie musiał podać imię i nazwisko, adres płatności i adres dostawy, adres e-mail i numer telefonu. E-mail służy do potwierdzenia zamówienia, wysłania faktury, przesłania informacji od przewoźnika lub bezpośrednio od sprzedawcy o przesyłce, w tym aktualizacji statusu i informacji o śledzeniu. Może również służyć do komunikacji z klientem w sprawie zamówienia, gdy jest to potrzebne. Numer telefonu jest czasem używany przez przewoźnika do zorganizowania dostawy lub jest używany przez nas do komunikacji z klientem w sprawie zamówienia, gdy jest to potrzebne. Informacje o kliencie są przekazywane do firmy przewozowej dostarczającej produkty, zgodnie z potrzebami realizacji zamówienia.


Zdajemy sobie sprawę, że dbasz o swoją prywatność, dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby chronić dane osobowe naszych klientów. Nie będziemy przekazywać Twoich informacji, jeśli nie są one potrzebne ze względu na nasze usługi. Nie odpowiadamy za dokładność informacji podanych przez klienta.
Oprócz informacji podawanych bezpośrednio, adresy IP są również gromadzone w celu zapewnienia bezpieczeństwa. Korzystamy również z niektórych aplikacji analitycznych innych firm i aplikacji do czatu, które pomagają nam ulepszać witrynę w czasie (np. Tawk.to, Google Analytics). Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie używanych przez naszą witrynę internetową, a także pełną ich listę, odwiedź naszą stronę Pliki cookie.

 

Darmowa dostawa w UE
Darmowa dostawa w UE
Bezpieczne zakupy
Bezpieczne zakupy
Szeroka gama produktów
Szeroka gama produktów
Satysfakcja konsumenta
Satysfakcja konsumenta
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA!
Dowiedz się jako pierwszy o naszych ofertach.
SUBSKRYBUJ

Zapisując się do e-wiadomości, zgadzam się z REGULAMIN

Strona internetowa Wiadomka to stacja z jednym przystankiem,
na której możesz przygotować się na swoją przygodę